دسته‌بندی‌ها

امکان تحویل اکسپرس

ویژه شهر تهران و اصفهان

امکان پرداخت در محل

خریدی مطمئن و راحت

۷ روز ضمانت بازگشت

و خدمات پس از فروش

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

همیشه در کنار شما هستیم

ضمانت اصالت

با خیال راحت خرید کن

#زن_زندگی_ایران

گوهر با ارزش ما

10 مدل ترند مو

دسته‌بندی:

"  ۱۰ مدل ترند مو جدید اما نوستالژیک ۲۰۲۴! "

سال جدید موقعیت مناسبی است که برای موهای خود مدل مو جدیدی را در نظر بگیرید. نکته مهم در انتخاب مدل مو، این است که آن مدل برای فرم صورت ما مناسب باشد. در ادامه این مقاله که در نشاط رخ مطالعه می‌کنید به ۱۰ مدل ترند مو ۲۰۲۴ می‌پردازیم.

زیبایــی را

اشتراکــــــ

بگــذارید:

0
(0)

این مقاله چقدر برات مفید بود؟

امتیازت و نظرت واسمون مهمه :)

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز می‌دهی.

بیشترین

سال جدید موقعیت مناسبی است که برای موهای خود مدل مو جدیدی را در نظر بگیرید. اما امسال به طرز عجیبی از ترندهای قدیمی استفاده شده است. مانند استفاده از تل‌های زیگزاگی. در ادامه این مقاله که در نشاط رخ مطالعه می‌کنید به ۱۰ مدل ترند مو ۲۰۲۴ می‌پردازیم.

 ۱) مدل مو با روبان یا پاپیون

اولین مدل ترند مو

پاپیونی

اگر قصد دارید موهای خود را با روبان ببندید، می‌توانید این کار را به چند روش مختلف انجام دهید. ابتدا می‌توانید از هر طرف سرتان تو دسته موی کوچک جمع کنید و به سمت پشت ببرید. سپس با روبان یا پاپیون جمع کنید. در این حالت دیگر موهایتان اطراف صورتتان آزاد هستند. روش دوم می‌توانید تمام موهایتان را به یکباره درون کش مو یا کلیپس جمع‌آوری کرده و با روبان ببندید. سومین روش اول دودسته کوچک از هر طرف جمع کنید و با روبان ببندید، بعد از آن بقیه موها را نیز به عقب برده و با دسته دیگر ادغام کنید و با یک روبان به رنگی قبلی ببندید. با این کار موهای سرتان را پرپشت‌تر نشان داده‌اید.

این مدل مو برای افرادی که موهای سرشان کم‌پشت بوده و می‌خواهند برای موهای خود یک شینیون ساده انجام دهند گزینه فوق‌العاده‌ای است. همچنین این مدل از ساده‌ترین و زیباترین نوع‌های شینیون است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود.

 

 ۲) مدل مو صاف و کشیده به سمت بالا و گوجه‌ای

دومین مدل ترند مو

صاف به سمت پشت سر و گوجه منظم

در این سبک از مدل مو، قبل از هر چیز اگر موهای فر یا مجعدی دارید به‌خوبی با اتو یا سشوار صاف کنید. از تمیزی موهای خود حتماً اطمینان حاصل کنید. زیرا در این سبک از ترند مدل مو ۲۰۲۴ کثیفی و شوره مو واضح است. پس از اطمینان حاصل‌کردن از تمیزی موهای خود، موها را بسیار محکم بکشید. به‌گونه‌ای که موهای شما به سمت عقب و پشت سرتان کشیده شده باشند. دقت کنید که تمام موهای کوچک را نیز به‌صورت یک دسته کامل جمع کرده باشید. بعد از باید کامل آن‌ها را جمع کرده و پشت سر به‌صورت گوجه‌ای ببندید. محل گوجه‌ای شدن موهایتان بهتر است کاملاً پایین یا کاملاً بالا باشد.

اگر پس از پایان کار دیدید که خرده موهایتان از گوشه‌وکنار دسته موها خارج شده، با موس مو آن‌ها را در جهت خواب دیگر موها هدایت کنید. با این کار خرده موها یا اصطلاحاً baby hairها نیز جمع می‌شوند و موها کاملاً منظم کشیده شده‌اند. برای گوجه‌ای کردن در این سبک از ترند ۲۰۲۴ با میخ مو نبندید و با پین یا کش مو ببندید. برای این که حالت موهای خود را ثابت نگهدارید، حتماً از تافت و اسپری مو استفاده کنید. تمام این موارد را از فروشگاه اینترنتی نشاط رخ می‌توانید تهیه کنید.

 

 ۳) گوجه نامنظم

سومین مدل ترند مو

گوجه‌ای نامنظم

در بین تمام ترندهای مدل مو ۲۰۲۴ این مدل از همه پرطرف‌دارتر و پرمخاطب‌تر بوده است. اگر شما جزو کسانی هستید که خرده موهای زیادی دارید و مدل‌های دیگر را نمی‌توانید امتحان کنید. این سبک دقیقاً برازنده شماست. زیرا هرچه خرده موهای شما بیشتر باشد، مدل گوجه نامنظم بهتری را می‌توانید اجرا کنید. پس شستشو و خشک‌کردن موها، با سشوار به زیر آن‌ها پف دهید. هر میزان پف موها بیشتر باشد، زیباتر است. سپس موها را به‌صورت شل و نرم بدون اینکه تمام آن‌ها را جمع کنید به پشت سر برده و با دورانی چرخاندن دستتان، موها را بپیچید. در این سبک می‌توانید از میخ مو یا گیره‌های زینتی استفاده کنید.

دقت کنید که از این سبک در روزهای وزش باد یا بارانی استفاده نکنید. زیرا به‌صورت کامل فیکس نمی‌شود و نمی‌توان آن را فشرده کرد. نهایتاً می‌توانید از تافت برای آن استفاده کنید. دقت کنید که میزان تافت زیاد، حالت طبیعی آن را خراب می‌کند. پس از مقدار کمی تافت استفاده کنید.

 

 ۴) بافت رندوم بین موها

چهارمین مدل ترند مو

بافت رندوم

در این حالت بدون درنظرگرفتن ریتم و نظم خاصی، شروع به بافتن موها خود کنید. هر چه دسته‌های کوچک‌تری برای بافت در نظر بگیرید زیباتر و بهتر است. برای زیباتر شدن در این حالت از کش‌های رنگی کوچک برای بستن بافت خود استفاده کنید. همچنین در جلوی سرتان دودسته موی کم‌پشت ببافید. این سبک در بین افراد تینیجر و گروه زد بسیار پرطرف‌دار است.

 

 ۵) تل‌های کشی زیگزاگی

پنجمین مدل ترند مو

تل زیگزاگی

درست است که شاید فکر کنید این مدل ترند سال ۲۰۲۴ قدیمی و نوستالژیک است. اما باید بدانید که طرف‌داران خاص خودش را نیز دارد. می‌توانید از رنگ‌های متفاوت آن استفاده کنید و هر بار آن را با رنگ لباس خود ست کنید. انجام آن نیز بسیار ساده و راحت است. کافی است موهای خود را شسته و بعد کش زیگزاگی را درون موهای خود به سمت عقب بکشید. این مدل ترند ۲۰۲۴ برای افرادی که از استفاده‌کنندگان تل هستند، بسیار محبوب است.

 

 ۶) مدل مو پیکسی

ششمین مدل ترند مو

مدل پیکسی

از همه مدل موها خسته شدید؟ به دنبال سبک متفاوت و جذابی هستید؟ پیکسی دقیقاً برای شماست. باید بدانید که کسانی که مدل مو پیکسی را انتخاب می‌کنند، قید موی بلند را زده‌اند. آن‌ها انتخاب کرده‌اند که راحتی همه‌جانبه موی کوتاه را به جان بخرند. در این سبک باید موهای خود را کوتاه کنید. سپس موهای کوتاه شده را به‌صورت خرد و نامنظم کوتاه‌تر کنید. در این سبک از ترند مدل مو ۲۰۲۴ می‌توانید از ژل مو استفاده کنید و موهای خود را به حالت موردنظر تغییر دهید.

 

 ۷) مدل مو پروانه‌ای

هفتمین مدل ترند مو

مدل پروانه‌ای

این مدل ترند مو ۲۰۲۴ برای کسانی که موهای بلند و پرپشتی دارند بسیار مناسب و زیباست. همچنین اگر زمان کمی برای آماده‌شدن برای مهمانی دارید، این مدل مو گزینه مناسبی است. زیرا زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد و در کمترین زمان ممکن آماده می‌شوید. پس از شستشوی موهایتان، آن‌ها از وسط سرتان دودسته کنید. هر دسته را به‌صورت مجزا خشک کنید و سعی کنید باد سشوار را از جلو به سمت کنار هدایت کنید. انتهای موهایتان باید به سمت عقب برود و در نهایت به شکل هلال باشد. در نهایت زمانی که در آینه به خود نگاه می‌کنید، متوجه حالت پروانه گونه موهای خود می‌شوید. ازاین‌رو به این سبک مدل مو، پروانه‌ای گفته می‌شود.

 

 ۸) مدل چتری پرده‌ای

هشتمین مدل ترند مو

مدل چتری پرده‌ای

همه افرادی که موهای خود چتری می‌زنند، پس از مدتی از حالت تکراری آن خسته می‌شوند. مدل چتری پرده‌ای گزینه زیبایی برای ارائه به این افراد است. فقط کافی است که چتری‌ها را پس از حالت دادن به‌صورت فرق باز به سمت دو طرف ببرند و انتهای آن‌ها را هلال کنند. با همین حرکت ساده زیبایی دو چندانی را برای موهای خود به ارمغان آورده‌اید. می‌توانید از تافت برای ثابت نگه‌داشتن آن‌ها استفاده کنید. دقت کنید میزان تافت زیادی استفاده نکنید.

 

 ۹) مدل شنل

نهمین مدل ترند مو

مدل شنل

مدل شنل همان مدل مصری است. با این تفاوت که خبری از چتری شدن نیست و تمامی موهای شما به‌صورت کاملاً یک‌دست، به یک اندازه چیده می‌شوند. اگر از موی بلند خسته و زحماتش خسته شده‌اید؛ اما از موی کوتاه نیز خوشتان نمی‌آید، گزینه مدل مو شنل انتخاب خوبی است. موهایتان درعین‌حال که کوتاه شده‌اند و تا سرشانه آمده‌اند، اما کوتاه نیز نیستند و می‌تواند آن‌ها را با کش مو مهار کنید.

 

 ۱۰) ترند مدل مو باب

دهمین مدل ترند مو

مدل باب

مدل مو باب در سال ۲۰۲۴ بسیار محبوب شد و علاقه‌مندان خاص خودش را پیدا کرد. یک مدل مو بسیار ساده و عین حال جذاب و دوست‌داشتنی. این سبک در عین شلوغی، سادگی خود را دارد. کافی است موهای خود را تا پایین گردن، کوتاه کنید. نظم خاصی نیز ندارد. دقت کنید که این مدل را با پیکسی اشتباه نگیرید. پیکسی کاملاً کوتاه و پشت گردن شما کاملاً مشخص است. در این سبک و مدل مو، موهای شما خرد و کوتاه شده و تا پایین گردن ادامه پیدا کرده است.

 

 تأثیر فرم صورت و مدل مو بر روی چهره

انواع شکل صورت

تاثیر شکل و شمایل صورت ها در زیبایی

برای انتخاب یکی از مدل‌های بالا حتماً به فرم صورت خود توجه کنید. زیرا هر مدل مو برای یک فرم صورت مناسب است. ممکن از مدل انتخابی شما با فرم صورت هماهنگی نداشته باشد و موجب کوتاه‌تر نشان‌دادن قد یا افزایش سن شما شود. چند نمونه از فرم های صورت را می‌توانید در تصویر زیر ببینید. فرم های صورت شامل: مربعی، گرد، بیضی و… می‌شود. هر کدام از آن‌ها با مدل مو متفاوتی زیباتر نمایان می‌شود.

 

 تأثیر کشیدگی یا کوتاهی گردن بر انتخاب مدل مو

پیشنهاد می‌شود اگر گردن کوتاهی دارید از موهای کوتاه استفاده نکنید. زیرا موجب می‌شود که گردن شما کوتاه‌تر و قدتان را نیز به‌مراتب کوتاه‌تر نشان دهد. اما اگر گردن کشیده‌ای دارید موی بلند و کوتاه برای شما فرقی ندارد و هر دوی آن‌ها موجب زیباتر شدن چهره شما می‌شود. همچنین اگر غبغب دارید از موهای کوتاه خودداری کنید.

 

 نتیجه‌گیری

برای انتخاب هر یک از این مدل موها باید دقت کنید که اندازه موهای شما چقدر است و تا چه میزان می‌توان بر روی آن‌ها مانور داد. علاوه بر این باید به فرم صورت و کشیدگی یا کوتاهی گردن نیز دقت کنید. همه اینها بر روی اینکه یک مدل مو مناسب شما باشد یا نه تأثیرگذار است. آرزومندیم که این مقاله نشاط رخ برای شما مفید واقع شده باشد.

 

ممنون که همراه ما بودید :)

دوست من همیشه زیبا و سلامت باشی...

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت‌نام در خبرنامه مجله نشاط رخ

اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات، جشنواره ها و فروش‌های ویژه ما مطلع می شوید

در این مقاله می‌خوانید:

بهترین مقاله‌های آموزشی اخیر نشاط رخ