دسته‌بندی‌ها

امکان تحویل اکسپرس

ویژه شهر تهران و اصفهان

امکان پرداخت در محل

خریدی مطمئن و راحت

۷ روز ضمانت بازگشت

و خدمات پس از فروش

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

همیشه در کنار شما هستیم

ضمانت اصالت

با خیال راحت خرید کن

#زن_زندگی_ایران

گوهر با ارزش ما

عطر زنانه

دسته‌بندی:

" ۱۲ عطر خنک زنانه برای تابستان "

برای انتخاب یک عطر مناسب حتماً به آب‌وهوا توجه کنید. همچنین دقت داشته باشید که در چه مکانی می‌خواهید حضور داشته باشید. از همه مهم‌تر باید بدانید که سعی کنید عطر مخصوص به شخصیت خود داشته باشید.

زیبایــی را

اشتراکــــــ

بگــذارید:

0
(0)

این مقاله چقدر برات مفید بود؟

امتیازت و نظرت واسمون مهمه :)

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

اولین نفری باش که به این مقاله امتیاز می‌دهی.

بیشترین

۱۲ عطر خنک زنانه برای تابستان

عطرهای خنک زنانه انتخابی عالی برای روزهای گرم تابستان هستند. آنها می‌توانند به شما احساس شادابی و طراوت بدهند و روحیه شما را تقویت کنند. موضوع حائز اهمیت در استفاده از عطرها بو و ماندگاری آن‌ها هستند. در این مقاله که در نشاط رخ بارگذاری شده است می‌خواهیم به ۱۲ عطر خنک زنانه برای تابستان اشاره کنیم.

 

۱) دولچه گابانا لایت بلو زنانه

Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette

ادکلان

عطر خنک

این عطر دارای رایحه‌ای مرکباتی و گل‌دار با نت‌های سیب ترش، لیمو، گل یاس و سدر است. این عطر برای استفاده روزمره مناسب است و ماندگاری بالایی دارد.

رایحه مرکباتی و گل‌دار آن طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌دهد و ماندگاری بالایی دارد که برای استفاده روزمره ایده‌آل است.

در اینجا چند نکته دیگر در مورد این عطر وجود دارد:

گروه بویایی: مرکباتی، گل‌دار

ریح اول: سیب ترش، لیمو

ریح میانی: گل یاس، چوب رز

اصلی: سدر، مشک

رمان: استفاده روزمره

فصل: بهار، تابستان

ماندگاری: بالا

پراکندگی: متوسط

 

۲) شنل چنس او تندر

Chanel Chance Eau Tendre Eau de Toilette

شنل

عطر شنل زنانه

این عطر رایحه‌ای لطیف و زنانه با نت‌های گریپ‌فروت، گل یاس، زنبق و مشک دارد. برای موقعیت‌های خاص مناسب است و ماندگاری متوسطی دارد.

در اینجا چند نکته دیگر در مورد این عطر وجود دارد:

گروه بویایی: گلی، میوه‌ای

اسانس اولیه: گریپ‌فروت، به

اسانس میانی: گل یاس، زنبق

عطر اصلی: مشک، عنبر، سدر

مناسب برای: موقعیت‌های خاص

فصل: بهار، تابستان

ماندگاری: متوسط

پراکندگی: متوسط

 

۳) عطر زنانه ورساچه برایت کریستال (صورتی)

Versace Bright Crystal Eau de Toilette

ورساچ

ورساچ برایت کریستال

این عطر دارای رایحه‌ای میوه‌ای و گل‌دار با نت‌های انار، یوزو، گل صدتومانی و مشک است. این عطر برای استفاده روزمره مناسب است و ماندگاری بالایی دارد.

در اینجا چند نکته دیگر در مورد این عطر وجود دارد:

 

گروه بویایی: میوه‌ای، گل‌دار

اولیه: انار، یوزو

میانی: گل صدتومانی، گل ماگنولیا

پایه: مشک، عنبر، چوب ماهون

مناسب برای: استفاده روزمره

فصل: بهار، تابستان

ماندگاری: بالا

پراکندگی: متوسط

۴) عطر زنانه جو مالون وود ساج اند سی سالت

Jo Malone London Wood Sage & Sea Salt Cologne

ادکلان

جو مالون وود

این عطر دارای رایحه‌ای خنک و تند است. با نت‌های مریم‌گلی، نمک دریایی و سالویا. این عطر برای استفاده روزمره مناسب است و ماندگاری متوسطی دارد.

گروه بویایی: آروماتیک، مرکباتی

نت‌های اولیه: ترنج، گریپ‌فروت

نت‌های میانی: مریم‌گلی، سالویا

پایه: نمک دریایی، جلبک دریایی، عنبر

مناسب برای: استفاده روزمره

فصل: بهار، تابستان

ماندگاری: متوسط

پراکندگی: متوسط

 

۵) تام فورد نرولی پورتوفینو

Tom Ford Neroli Portofino Acqua Eau de Toilette

پورتوفینو

تام فورد

این عطر دارای رایحه‌ای مرکباتی و چوبی است. با نت‌های ترنج، پرتقال، اسطوخودوس و چوب عنبر. این عطر برای استفاده روزمره مناسب است و ماندگاری بالایی دارد.

گروه بویایی: مرکباتی، چوبی

شمیم اولیه: ترنج، پرتقال، لیمو

شمیم میانی: اسطوخودوس، رزماری، گل مریم‌گلی

عطر پایه: چوب عنبر، مشک، دانه تونکا

مناسب: استفاده روزمره

فصل: بهار، تابستان

ماندگاری: بالا

پراکندگی: متوسط

 

۶) امواج هانر زنانه

Amouage Honour

زنانه

امواج هانر

در دنیای عطرهای زنانه، آمواج هانر، نغمه‌ای عاشقانه و جادویی را به ارمغان می‌آورد. این عطر، برگرفته از داستانی غم‌انگیز اما پرمهر، یادآور روزهای شیرین عاشقی و شور و صبر است. هانر زنانه، با رایحه‌ای تند، شیرین و سرشار از انرژی، هیجان و جسارت را به شما هدیه می‌دهد. این عطر، با ترکیباتی منحصربه‌فرد، قلب هر مردی را به تسخیر خود در می‌آورد. با اولین اسپری از هانر، هارمونی دلنشینی از گشنیز، فلفل و جیر، شما را در بر می‌گیرد. در نت‌های میانی، رایحه لطیف یاس، میخک صد پر، گاردنیای یاسمن، گل برف و گل مریم، حسی زنانه و ظریف را به عطر می‌بخشند. در نهایت، اسانس پایه کهربا، خس‌خس، چرم، رایحه‌های دودی و اوپوپوناکس، عمق و ماندگاری هانر را تضمین می‌کنند.

نت اول: گشنیز، فلفل و جیر

نت میانی: میخک صد پر، یاس، گاردنیای یاسمن، گل برف و گل مریم

اسانس پایه: کهربا، خس‌خس، چرم، رایحه‌های دودی و اوپوپوناکس

مناسب برای: استفاده روزمره

فصل: بهار، تابستان

ماندگاری: بالا

پراکندگی: متوسط

در ادامه پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر درباره انواع محصولات عطر و ادکلان و خرید به فروشگاه اینترنتی نشاط رخ سر بزنید.

 

 ۷) عطر زنانه لانکوم لاویه بل

Lancome La Vie Est Belle

لانکوم

لانکوم لاویه بل

لانکوم لاویه، با شعاری فرانسوی به معنی “آری به زندگی زیبا”، طراوت و شادمانی را به شما هدیه می‌دهد. این عطر، الهام‌بخش بانوانی است که زیبایی زندگی را درک می‌کنند و از هر لحظه آن لذت می‌برند. رایحه لطیف گل زنبق بهاری، در کنار حس خاکی و زمینی، هویت منحصربه‌فرد لاویه را خلق می‌کند. نت‌های میوه‌ای انگور فرنگی سیاه و گلابی، طراوت و شادابی را به این عطر می‌بخشند. در نهایت، وانیل، دانه توکا، نعناع هندی و پرالین، حسی گرم و شیرین را به لاویه می‌افزایند. لاویه با رایحه ملایم و دلنشین خود، برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است. این عطر، انتخابی ایده‌آل برای بانوان ظریف و شیک‌پوش است که به دنبال عطری جذاب و ماندگار هستند.

نکهت اولی: انگور فرنگی سیاه و گلابی

وسطی: زنبق، یاس و شکوفه پرتقال

نکهت رکن: دانه توکا، وانیل، نعناع هندی و پرالین

فصل: تمام فصول

ماندگاری: متوسط

پراکندگی: متوسط

 

۸) کرید اونتوس عطر زنانه مناسب تابستان

CREED – Aventus for Her

کرید

اونتوس کرید

کرید، نامی شناخته‌شده در دنیای عطرهای مردانه، با اونتوس زنانه، ظرافت و قدرت را به بانوان جسور هدیه می‌دهد. این عطر، با ترکیبی مشابه اونتوس مردانه، حسی از اصالت و نجابت را به ارمغان می‌آورد. اونتوس زنانه، با رایحه تند و شیرین خود، عطری شیک و جذاب برای بانوان مدرن است. نت‌های اولیه لیموترش، ترنج، بنفشه، فلفل صورتی، سیب و نعناع هندی، طراوت و شادابی را به این عطر می‌بخشند. در نت‌های میانی، رز، چوب صندل سفید، مشک و بوته وحشی جاوی، حسی زنانه و لطیف را خلق می‌کنند. در نهایت، انگور فرنگی سیاه، گل یلانگ، یاس بنفش، هلو و کهربا، عمق و ماندگاری اونتوس را تضمین می‌کنند.

اول: ترنج، لیموترش، سیب، نعناع هندی، بنفشه، فلفل صورتی

میان: مشک، رز، چوب صندل سفید، بوته وحشی جاوی

اصلی: کهربا، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، هلو، یاس بنفش

فصل: بهار و تابستان

ماندگاری: بالا

پراکندگی: بالا

۹) روبرتو کاوالی پارادیسو آزورو

Roberto Cavalli Paradiso Azzurro

پارادیسو

روبرتو کاوالی

پارادیسو آزورو، عطری زنانه از برند روبرتو کاوالی، شما را به سفری رؤیایی به قلب بهشت می‌برد. رایحه شیرین و معتدل این عطر، در هر روز از سال و در هر آب‌وهوایی، حسی دلنشین و خاطره‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد. با اولین اسپری از پارادیسو آزورو، هارمونی شگفت‌انگیزی از اسطوخدوس، ترنج و مرکبات، شما را در بر می‌گیرد. این رایحه‌های خنک و طراوت‌بخش، حس شادابی و سرزندگی را به ارمغان می‌آورند. در نت‌های میانی، عطر گل‌های رز، مریم، یاس و هلو، در کنار رایحه دلنشین سیب و آب، فضایی لطیف و زنانه را خلق می‌کنند. این ترکیب، حسی از ظرافت و زیبایی را به شما می‌بخشد. در نهایت، چوب صندل سفید، چوب کشمیر و وانیل، با رایحه گرم و دلنشین خود، ماندگاری و عمق پارادیسو آزورو را تضمین می‌کنند. این عطر، با حسی عاشقانه و لطیف، انتخابی ایده‌آل برای قرارهای عاشقانه، دوستانه و موقعیت‌های روزمره است.

فصل: تابستان

ماندگاری: متوسط

پراکندگی: متوسط

 

۱۰) عطر زنانه ژان پل گوتیه سو اسکندل

Jean Paul Gaultier So Scandal

سو اسکندل

ژان پل گوتیه سو اسکندل

سو اسکندل، عطری زنانه از برند ژان پل گوتیه، شما را به دنیای شادی و لطافت گل‌ها دعوت می‌کند. رایحه شیرین و معتدل این عطر، در هر موقعیتی، حسی دلنشین و خاطره‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد. در قلب سو اسکندل، هارمونی شگفت‌انگیزی از شیر، تمشک، شکوفه پرتقال، گل مریم و گل یاس نهفته است. این ترکیب، حسی از ظرافت و طراوت را به شما می‌بخشد و خاطرات خوش طبیعت را در ذهن شما زنده می‌کند. سو اسکندل با رایحه دلنشین خود، برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است. این عطر، با حسی عاشقانه و لطیف، انتخابی ایده‌آل برای موقعیت‌های مختلف، از روزمره تا رسمی است.

ابتدائی: شیر و گل مریم

میانی: شکوفه پرتقال و مرکبات

اصلی: تمشک و گل یاس

فصل: تمام فصول

ماندگاری: بالا

پراکندگی: متوسط

 

۱۱) عطر زنانه لانوین مری می

Lanvin Marry Me

لانوین

مری می

ماری می، عطری اغواکننده و شورانگیز، شما را به سفری عاشقانه و پر رمز و راز دعوت می‌کند. این اکسیر جادویی، حال و هوای شما را دگرگون می‌کند و عشقی بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. ماری می، برای تمام کسانی خلق شده است که طعم خوش عشق و دلدادگی را چشیده‌اند. این عطر، با رایحه فریبنده خود، شما را به معشوقتان نزدیک‌تر می‌کند و یگانگی عمیقی را بین شما ایجاد می‌کند. همان‌طور که از نام این عطر پیداست، ماری می، طرف مقابلتان را مجذوب و دلباخته شما می‌کند. این عطر، با رایحه‌های اغواکننده خود، حسی از عشق و شور و اشتیاق را در شما و اطرافیانتان بیدار می‌کند. ماری می، باهدف ایجاد پیوندی عمیق و تأثیرگذار با زنان خلق شده است.

این عطر، زنانگی ناب و ظرافت بی‌نظیر شما را آشکار می‌کند و شما را در چشم معشوقتان جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. ساختار گل‌فام و شاداب ماری می، حس نشاط و خوش‌بینی را به شما هدیه می‌دهد. این عطر، با رایحه‌های لطیف و دلنشین خود، روحیه شما را شاداب می‌کند و شما را برای تجربه عشقی رمانتیک آماده می‌کند. ماری می، شما را به سفری در دنیای رایحه‌های دلنشین می‌برد. رایحه زلال و انرژی‌بخش نارنج تونسی، در کنار یاس رازقی، حسی سرشار از طراوت و شادابی را به شما می‌بخشد. هلو و چای گل یاس، شیرینی و لطافت را به این ترکیب اضافه می‌کنند. در نت‌های میانی، شکوفه ماگنولیا و گلبرگ‌های رز، حسی از ظرافت و زنانگی را خلق می‌کنند. در نهایت، انبوهی از گل‌های سفید و میوه‌های پُرطراوت، در آغوش گرم کهربا و مشک، به اوج جذابیت و دل‌انگیزی می‌رسند.

عطر خوش اول: فریزیا، نارنج و هلو

میانی: رز، یاس و ماگنولیا

اصلی: مشک، کهربا، سدر

فصول: بهار و تابستان

ماندگاری: بالا

پراکندگی: بالا

 

۱۲) ورساچه اروس زنانه ادوپرفیوم

Versace Eros Pour Femme

ورساچ

ادوپرفیوم ورساچ اروس

اروس پرفیوم زنانه، عطری ایتالیایی از برند مشهور ورساچه، شما را به سفری در دنیای عشق و ظرافت دعوت می‌کند. این عطر با رایحه سرد و شیرین خود، در گروه بویایی گلی چوبی مشکی جای می‌گیرد و حسی بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد. با اولین اسپری از اروس ادوپرفیوم زنانه، هارمونی شگفت‌انگیزی از انار، ترنج و لیموترش، شما را در بر می‌گیرد. این رایحه‌های خنک و طراوت‌بخش، حسی سرشار از شادابی و انرژی را به ارمغان می‌آورند. در نت‌های میانی، شکوفه لیموترش، گل صدتومانی و گل یاس، فضایی لطیف و زنانه را خلق می‌کنند.

رایحه گل‌های سفید، حسی از تمیزی، نرمی و لطافت را به شما می‌بخشد و حسی پودری را تداعی می‌کند. در نهایت، آمبروکسان، چوب صندل سفید، رایحه‌های چوبی و مشک، با رایحه گرم و دلنشین خود، عمق و ماندگاری اروس پرفیوم زنانه را تضمین می‌کنند. این عطر، با حسی عاشقانه و لطیف، انتخابی ایده‌آل برای قرارهای عاشقانه، دوستانه و موقعیت‌های روزمره است.

 

روش‌های ماندگاری بیشتر عطر

عطر را روی نقاط نبض خود بزنید، مانند مچ دست، گردن و پشت گوش.

از اسپری بیش از حد عطر خودداری کنید.

ادکلان را در مکانی خنک و تاریک نگهداری کنید.

عطر را روی پوست خود اسپری کنید، نه روی لباس خود.

پرفیوم را قبل از رفتن به حمام یا استخر دوباره بمالید.

 

نکات انتخاب عطر مناسب

برای انتخاب یک عطر مناسب حتماً به آب‌وهوا توجه کنید. در فصل‌های گرم سال از عطرهای خنک و مرکباتی استفاده کنید و در فصل‌های سرد سال از عطرهای تند و گرم بهره ببرید. همچنین دقت داشته باشید که در چه مکانی می‌خواهید حضور داشته باشید. قطعاً هر عطر مناسب جای به خصوصی است. برای مثال از عطرهای ملایم در محیط‌های کاری باید استفاده کرد. برای مهمانی‌های شبانه به سراغ عطرهایی با رایحه قوی‌تر و جذاب‌تر بروید. از همه مهم‌تر باید بدانید که سعی کنید عطر مخصوص به شخصیت خود داشته باشید. امیدواریم این مقاله نشاط رخ موردپسند شما قرار گرفته باشد و نکات لازم برای انتخاب عطر را یاد گرفته باشید.

ممنون که همراه ما بودید :)

دوست من همیشه زیبا و سلامت باشی...

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت‌نام در خبرنامه مجله نشاط رخ

اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات، جشنواره ها و فروش‌های ویژه ما مطلع می شوید

در این مقاله می‌خوانید:

بهترین مقاله‌های آموزشی اخیر نشاط رخ